Tack för att du handlade hos shop4body. Vi strävar efter att ge dig den bästa möjliga shoppingupplevelsen. Det kan dock inträffa situationer då du vill returnera en vara.
Nedan kan du därför läsa mer om hur du skickar en vara i retur.
Du har 14 dagars returrätt från den dag då du hämtar din beställning hos paketombudet eller får den hem till din adress.
Mottagen vara där retur önskas
Oanvända varor skickas till följande adress:
Shop4body.se
C/O Webshoplagret
Pumpvägen 2
24341 Höör
Sverige
Bifoga ditt ordernummer. Önskas byte till en annan vara så meddela detta.
Det är oftast billigast att skicka med Postnord brev (försändelser utan spårning är på eget ansvar). Vi hämtar inte paket som skickas till paketombud.
Ett paket som skickas till ett utlämningsställe och inte direkt till oss kommer inte att hämtas.
Varans skick
För att kunna returnera en vara ska den vara oskadad, oanvänd och i originalförpackning med intakta taggar.
Var uppmärksam på att produkter som underkläder, badkläder, krämer eller personliga vårdprodukter av hygienmässiga grunder inte kan returneras såvida de inte fortfarande är oanvända och förseglade i sin originalförpackning.
Vägran att ta emot ett beställt paket
Vägrar du att ta emot ett paket som du har beställt och som redan är skickat så tillkommer en avgift på 39 kronor på paketet.
Om paketombudet har skickat tillbaka ditt paket till oss.
Reklamation
Vi kontrollerar alltid våra varor innan de skickas, men dessvärre kan en vara skadas under transporten, eller så kan det vara ett fabrikationsfel. Om det är fel på din produkt så ombes du att skicka en bild/video på problemet så att vi kan titta närmare på det. Reklamationer kan skickas till följande mejl: info@shop4body.se - observera att det kan vara 2-3 dagars svarstid på en reklamation.
Är du osäker på något?
Har du ytterligare frågor så är du välkommen att kontakta oss på följande e-postadress: info@shop4body.se